سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی ، معایب و مزایای کابینت فلزی

 

کابینت ‌های فلزی از قدیمی ترین طرح‌های کابینت هستند که در گذشته بیشتر مورد استقبال و توجه بودند اما با گسترش MDF و استفاده از آن در صنعت طراحی دکوراسیون به مرور از اهمیت کابینت فلزی کاسته شد. تا به امروز که کابینت های فلزی عمر دوباره یافته و با طرح‌های جدید و مدرن مجدد روانه بازار شده اند. کابینت‌های فلزی جدید علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، دوام و ماندگاری بیشتری نیز نسبت به انواع دیگر کابینت آشپزخانه دارند و در عین حال جلوه‌ای براق و زیبا برای آشپزخانه به ارمغان می‌آورند. در این مقاله قصد داریم پیرامون مزایا و معایب کابینت فلزی صحبت کنیم تا شما با آگاهی کافی نسبت به خرید یا سفارش آن اقدام فرمایید، در ادامه نیز شما را تنها نخواهیم گذاشت، برای کسب آگاهی بیشتر مدل های کابینت آشپزخانه و کابینت فلزی می توانید از طریق شماره تلفن 91007005-021 با متخصصان شارین آرک در ارتباط باشید.
کابینت فلزی گلدن رز

مزایای کابینت فلزی

• دوام و ماندگاری زیاد

یکی از مزایای اصلی کابینت‌های فلزی خصوصا نوع ضد زنگ آن، دوام و مقاومت بالای آن‌ها است و می‌توان سال‌های سال از آن استفاده نمود. این کابینت‌ها، برخلاف کابینت‌های چوبی، تحت تاثیر شرایط محیطی از بین نمی‌روند، بنابراین در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارند.خصوصا نوع ضد زنگ که مرغوب ترین حالت آن ها نیز می باشد. 

مزایا و معایب کابینت فلزی

• ظاهری زیبا

کابینت های فلزی می توانند آشپزخانه شما را زیباتر کنند چرا که شما می‌توانید از هر رنگی که دوست داشته باشید برای این کابینت‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید آن‌ها را با چوب و یا شیشه ترکیب کرده و طرح های زیبا و جدید مطابق با سلیقه خود ایجاد نمایید. استفاده از کابینت‌های فلزی طرح جدید، سبکی مدرن و شیک و در عین حال سرد را مهمان خانه شما می‌کنند. اگر جزو افرادی هستید که سبک سرد را می‌پسندید، از کابینت‌های فلزی استفاده کنید. حتی می‌توانید از درب‌های شیشه‌ای برای این کابینت‌ها استفاده کنید و یا خالق طرحی جدید باشید.
مدل کابینت فلزی و مزایا و معایب کابینت فلزی

• تعمیر و نگهداری آسان کابینت فلزی

از دیگر خصوصیات مثبت این نوع کابینت، به نگهداری آسان آن می‌توان اشاره کرد که مانند کابینت‌های چوبی احتیاج به نگهداری خاصی و یا تعمیرات ندارند. اقتصادی بودن و نگهداری آسان آن‌ها، یکی از مهم ترین دلایلی است که می‌توانید برای انتخاب آن داشته باشید.

• نصب کابینت‌های فلزی

یکی دیگر از خصوصیات جالب در میان مزایا و معایب کابینت فلزی ، موجود بودن آن‌ها به صورت پیش ساخته در بازار است. بنابراین نیازی به پرداخت هزینه برای ساخت آن ندارید. می‌توانید آن‌ها را به صورت پیش ساخته از بازار تهیه نموده و نصب کنید. با توجه به اینکه برای کابینت‌های چوبی نیازمند نصب و مونتاژ در محل هستید، در کابینت‌های فلزی چنین چیزی مطرح نیست.

• بهداشتی بودن

کابینت‌های فلزی ضد زنگ، برای آشپزخانه انتخابی کاملا بهداشتی هستند. سطح کار طوری است که در برابر نفوذ باکتری بسیار قوی است و برای آشپزخانه های صنعتی بسیار مناسب می باشد. اگر کابینت چرب شده و یا گرد و خاک داشته باشد، به راحتی می‌توان آن را تمیز نمود. و برخلاف کابینت های چوبی شکنندگی که باعث تجمع حشرات شود در آن ها وجود ندارد.
مزایا و معایب کابینت فلزی
کابینت فلزی صنعتی

معایب کابینت‌ فلزی

• خراشیدگی و تو رفتگی

اگرچه این دسته از کابینت‌ها شکسته نمی‌شوند، اما ممکن است دچار خراشیدگی یا تورفتگی شوند. اگر خراش روی آن عمیق نباشد، به راحتی می‌توانید با رنگ آن را پوشش دهید. اما اگر عمیق باشد از بین نمی‌رود. اگر ضربه سنگینی به این کابینت‌ها وارد شود، ممکن است فرو برود.

• زنگ زدگی کابینت فلزی

این مورد درباره کابینت‌های فلزی ضد زنگ صدق نمی‌کند. بنابراین دقت کنید ضد زنگ باشند. اگر ضد زنگ نباشند، به راحتی در اثر مجاورت با رطوبت زنگ می‌زنند.

• قیمت کابینت‌های فلزی

نسبت به کابینت‌های چوبی اندکی گران ترند. چرا که دوام و ماندگاری بیشتری دارند. اما از آن جایی که هزینه تعمیر و نگهداری این کابینت‌ها کمتر است می تواند هزینه اولیه را پوشش دهد.
کابینت فلزی رنگی    
شرکت جهان ساخت شارین، شما را در انتخاب کابینت فلزی مناسب یاری می‌کند. اگر قصد خرید کابینت دارید و انتخاب شما کابینت فلزی است، ما می‌توانیم راهنمایی‌های لازم برای انتخاب یک کابینت فلزی مرغوب با طرح و سلیقه شما را در اختیارتان قرار دهیم. برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصان شارین با شماره 91007005-021 تماس بگیرید.