سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازسازی آپارتمان کوچک

این روزها بازار بازسازی خانه های کوچک رونق گرفته است. دیگر زندگی در آپارتمان‌های 30 متری و 40 متری چیز عجیبی نیست. اما برای سکونت در آپارتمان‌های کوچک، باید بدانیم چگونه از فضای محدود بهترین استفاده را ببریم.

برای بازسازی هر بنایی به ویژه خانه های کوچک، اصول مهندسی و معماری مدرن کاربرد دارد. رعایت اصول مراحل بازسازی موجب کاهش هزینه و نتیجه بهتر خواهد شد.

در بازسازی خانه های کوچک و طراحی دکوراسیون داخلی آن‌ها، استفاده مفید از کوچک‌ترین و محدودترین فضاها مد نظر قرار می گیرد. در این نوع بازسازی، شاید لازم باشد در فرآیند بازسازی دیواری برداشته شود، پله‌ای اضافه شود، تغییرانی در اتاق‌ها، سرویس بهداشتی، ورودی یا آشپزخانه ایجاد شود. شاید بتوان از یک فضای پرت، یک اتاق کار کوچک خلق کرد. شاید یک فضای زیر پله بتواند یک انباری کاربردی شود. ممکن است از یک راهروی بلااستفاده هم بتوان یک فضای مفید به‌وجود آورد.

در بازسازی خانه های کوچک می‌توان ایده‌های بسیاری را پیاده‌سازی کرد تا بتوان از همه قسمت‌های آن استفاده مفید کرد. در مرحله طراحی داخلی، ابتدا همه این موارد با جزئیات طراحی می‌شوند و سپس پروژه وارد مرحله اجرا می‌گردد.