سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل و طرح جدید کناف سقف و دیوار اتاق خواب

 

اتاق خواب محلی برای استراحت و آرامش است از این رو یک اتاق خواب راحت باید تمامی امکانات لازم برای ایجاد آرامش و راحتی داشته باشد و در عین حال دارای زیبایی نیز باشد. دیوارها و سقف های کناف می توانند زیبایی خاصی به اتاق خواب دهند و آن را متمایز کنند. کناف به دلیل راحتی در اجرا و همچنین قابلیت اجرا در انواع طرح ها و مدل های دلخواه به عنوان ایده ای نسبتا ارزان در دکوراسیون داخلی منزل و اتاق خواب بزرگسال ، اتاق خواب کودکان و دخترانه و پسرانه بسیار کاربرد دارد. در این جا چند مدل جدید از طرح ها و ایده هایی برای کناف سقف و دیوار اتاق خواب آورده شده است . شما می توانید با شماره تلفن 55449145-021 تماس بگیرید و از تیم طراحی کناف و کناف کاری شارین آرک بخواهید تا شما را با ایده هایی زیباتر برای دکوراسیون  اتاق خواب خود آشنا کند. 

ایده هایی برای مدل جدید طرح کناف اتاق خواب 

مدل کناف کاری سقف اتاق خواب

مدل کناف کاری سقف و دیوار اتاق خواب

این مدل کناف دیوار و سقف اتاق خواب مدتی است که باب شده و مورد پسند همه قرار گرفته است و در اجرا کار بسیار زیبایی از آب در می آید . مدلی شیک و زیبا که در حالی که ساده است کاربردی نیز هست و با نورپردازی زیبا خیره کننده می شود. با اندکی خلاقیت شما می توانید این مدل ها را تغییر داده و متناسب با سلیقه ی خود با تغییر در نوع نورپردازی ، شکل کناف کاری و استفاده از تابلوهای متفاوت یا قاب عکس  ایده ی خود را برای کناف کاری اتاق خواب خود اجرا کنید.

ایده کناف کاری اتاق خواب

در عکس بالا می توانید ببینید که ایده گرفتن از مدل های قبلی و اندکی تغییر طرح زیبا و متفاوتی را به وجود آورده است و جلوه خاصی به اتاق می بخشد. اگر شما به دنبال سادگی هستید و می خواهید سبک مینیمال اتاق خود را حفظ کنید شما می توانید از مدل های ساده تری نیز استفاده کنید که نورپردازی و زیبایی اتاق خواب را چند برابر می کند. 

طرح ساده کناف اتاق خواب   

مدل کناف کاری ساده اتاق خواب

با توجه به نوع سر تختی خود می توانید دیوار پشت سر تختی را کناف کنید که البته ایجاد یک طرح خوب متناسب با سرویس تخت خواب شما نیاز به خلاقیت ، ایده پردازی و تجربه دارد که شرکت شارین آرک به شما کمک می کند. تنوع در مدل های کناف کاری به دلیل راحتی اجرا به قدری زیاد است که برای آن نمی توان چارچوبی را در نظر گرفت .

مدل جدید کناف کاری دیوار اتاق خواب

ترکیب کناف با چوب را فراموش نکنید. این ترکیب یکی از محبوب ترین سبک ها در طراحی داخلی است. نورپردازی داخل کناف همراه با چوب اگر به زیبایی طراحی و اجرا شود می تواند دکوری زیبا و دلنشین به وجود آورد و چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. آنجاست که حس آرامش ایجاد شده از جنس چوب و نور و زیبایی حاصل از کناف سلیقه ی زیبای شما را به رخ هر بیننده می کشد.

مدل کناف جدید با چوب

مدل جدید کناف کاری اتاق خواب

در پایان باید گفت مدل ها و طرح های کناف کاری به این ها ختم نمی شود و با کمی ایده پردازی و خلاقیت می توان طرح ها و مدل های زیبا و خاصی را در دکوراسیون داخلی منزل و همچنین در بازسازی خانه ها و برای پوشاندن عیوب می توان با نوآوری طرحی کاربردی و زیبا جایگزین کرد. برای مشاهده طرح ها و مدل های بیشتر کناف سقف و دیوار اتاق خواب کودک و اتاق خواب دخترانه و پسرانه از سایت شارین بازدید کنید.